در حال بروزرسانی.
اسفند ماه 1398ش
نکاتی درباره تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر در سال 1398ش
139812180800 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ الحمدلله سالها دانش آموزی، دانش آموختگی و دانشورزی نتایجی را به ارمغان می آورد که یکی از آنها ایجاد گامی هایی نو در این مسیر ارزشمند است فهرست برخی از فعالیت ها و مهارت ورزی های علمی که در مرحله روشی متد MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- پیشنهاد و به اقتضای جلسه تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود به صورت اختصار به شرح ذیل است:
نکاتی درباره تدریس و دانشورزی به روش MRD دکتر رضا دادگر در سال 1398ش
فروردین 1398ش
درباره روش MRD:
تلاشی برای درک متفاوت و رزرو اختصاصی جایگاه اندیشه ای هر فرد
139801020921 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- دارای ابعاد و یژگی های مختلفی است که برخی از ویژگی های و ابعاد آن به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
فروردین 1398ش
درباره روش MRD:
تلاشی برای درک مراقبت از خطای دید قبل از پیشداوری و قضاوت
139801081016 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- دارای ابعاد و یژگی های مختلفی است که برخی از ویژگی های و ابعاد آن به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
فروردین ماه سال 1398ش
روش MRD
الگوی نگارش محتوای مکاتبه پیشنهاد و طراحی سئوالات دانشجویی
139801240800 جهت بهینه سازی و ارتقاء کارایی و اثربخشی هرچه بیشتر فعالیت های جلسات علمی دکتر رضا دادگر الگوهایی پیشنهادی به اقتضای شرایط در اختیار شرکت کنندگان قرار داده می شود که در این فرصت الگوی نگارش محتوای مکاتبه پیشنهاد و طراحی سئوالات دانشجویی تقدیم می گردد؛ لازم به ذکر است حداکثر زمان ارسال فایل های ورد و پی دی اف سئوالات و پاسخ های طراحی شده در قالب الگوی پیشنهادی 28/ بیست و هشتم فروردین 1398ش ساعت 21:00 می باشد؛
الگوی ارسال ایمیل به صورت زیر می باشد:
***
اردیبهشت 1398ش
درباره روش MRD:
تلاشی حساب شده در چندین مرحله برای پویایی اختصاصی هر فرد دوستدار آگاهی
139802040846 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- دارای ابعاد و یژگی های مختلفی است که برخی از ویژگی های و ابعاد آن به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
اردیبهشت 1398ش
درباره روش MRD:
تلاشی برای آگاهی بخشی، بهینه سازی، کارایی و اثربخشی هرچه بیشتر
در گذر و گذار مراحل رشد زندگی انسان
139802291200 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- دارای ابعاد و یژگی های مختلفی است که برخی از ویژگی های و ابعاد آن به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
خرداد ماه سال 1398ش
روش MRD
الگوی نگارش محتوای مکاتبه فهرست فعّالیّت ها و نتایج رفتاری جلسات علمی دکتر رضا دادگر
روش MRD:
برگزاری آیین اختتامیه جلسات علمی دکتر رضا دادگر
139803040800 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ فهرست برخی از فعالیت ها و مهارت ورزی های علمی که در مرحله روشی متد MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده- پیشنهاد و به اقتضای جلسه تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود که در این مجال، با نزدیک شدن به پایان نیمسال تحصیلی مراکز آموزش عالی در کشور جمهوری اسلامی ایران ، آیین اختتامیه جلسات علمی دکتر رضا دادگر در برخی از مراکز آغاز گردید که به صورت اختصار به شرح ذیل است:
***
زمان پیشنهادی آیین اختتامیه جلسات علمی دکتر رضا دادگر
ساعت، روز
***
روش MRD:
درباره مطالعه آزمون پایانی جلسات علمی دکتر رضا دادگر
139803090100 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ مطالعه آزمون پایانی جلسات علمی تدریس به روش ترکیبی عادی و MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در جلسات و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری اجرا شده- که به اقتضای جلسات تمامی مراحل یا بخشی از آن اجرا می شود؛ نیاز به دقت و تمرکز داشته از این رو در این مجال، نکاتی جهت بهینه سازی هر چه بیشتر این فرآیند به صورت اختصار به شرح ذیل تقدیم می گردد:
***
تیر ماه 1398ش
درباره روش MRD:
معیارهایی پیشنهادی و حساب شده برای بهینه سازی، اثربخشی و کارایی
هر چه بیشتر انتخاب رشته گرایش ها
139804231946 بالله التوفیق هو الأوّل و الآخر؛ تدریس و دانشورزی به روش MRD که با ایده پردازی، مشارکت، مدیریت و پشتیبانی علمی دکتر رضا دادگر که در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی- به صورت خصوصی و عمومی در کلاس های درس و برنامه های علمی به صورت اداری و غیراداری برگزار شده، در این میان با توجه به برگزاری آزمون های مختلف و شرکت دانشجویان و سایر فرهیختگان در این آزمون ها، تقاضاهایی مبنی بر دریافت راهنمایی و مشاوره برای بهینه سازی، اثربخشی و کارایی هر چه بیشتر انتخاب رشته گرایش ها به دست می رسد از این رو بخشی از این معیارهای پیشنهادی و حساب شده به صورت اختصار به شرح ذیل است:
درباره این سایت